SODAS — NE DARBOVIETĖ! (2011)
JI: Dukterėčia, sužinojusi, kad žadu pirkti sodą, atsiuntė nuorodą į gamtinės žemdirbystės svetainę. Netgi užsiregistravau, kad galėčiau skaityti forumus.
Perskaičiau Nikolajaus Kurdiumovo Protingą daržą. Na, ir nusprendžiau pabandyti – tai yra, turėti daržą ir jame derlių be jokio kasimo, ravėjimo ir laistymo.
JIS
: Graži svajonė! Bet dirbti vis tiek teks. Kad ir žolę pjaut.

2011-08-19

Kurmiai

JI: Didžiausi mano priešai – kurmiai. Kariauju kiekvieną kartą, kai nuvažiuoju. Iš vakaro išlyginu kurmiarausius – iš ryto vėl nauji. Iš ryto išlyginu – vakare vėl nauji. Kažkoks košmaras. Kartais atrodo, kad aš nekenčiu tų kurmių. Gal todėl, kad kova atrodo nelygi – mano pralaimėjimas akivaizdesnis. Ką siūlo googlas, liaudies išmintis  ir parduotuvės:
  1.  pūdyta silkė (ar kitokia žuvis)
  2. spąstai
  3. sieros šaškės [= dūminiai užtaisai, – Jis]
  4. nuodai
  5. bambaliai ant kuolo
  6. kavos tirščiai į kurmiarausius
  7. kažkoks vibracinis aparatas (galima užsisakyti Selectoj)
  8. vandens pylimas į kurmiarausius.
Pradėjom nuo bambalių (5). Jis iškirpo sparnelius, pakabino bambalius ant metalinių strypų ir įsmeigė į žemę prie kurmiarausių. Ar padeda – kol kas nesupratau. Tie bambaliai daužosi į strypą tik kai stiprus vėjas. Be to, juk nepuoši viso sklypo bambaliais.
Bendradarbė Selectoj užsisakė aparatą (7). Sakė, kad padėjo tik pirmosiom savaitėm. Po to jie visi sugrįžo. Trūkumas aparato – kad elektrinis, reikia laikyti visą laiką įjungtą. Be to, kurmiai tikriausiai apsipranta su tuo garsu.
Ta pati bendradarbė rinko keletą savaičių kavos tirščius (6) darbe ir pylė į kurmiarausius. Nepadėjo. Aš pamėginau irgi, bet toks jausmas, kad jiems kava net patinka.
Vandenį (8) pildavo mano mama ir kai kurie interneto lankytojai siūlo taip daryti, bet, kaip supratau, tai irgi nepadeda.

JIS: Patikslinimas: didžiausi priešai po manęs, nes kurmiai tiesiog daro, ką nori, o aš dar bandau žodžiais įrodyt, kad taip, kaip siūlau daryt aš, – geriau. :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą